NoTes HuJUnG sEm BuAt TeMaN2 kUh...

Sunday, December 11, 2011


berkaca titisan hujan mulai membasah...
membungkus jiwa ini dengan kebisuan yang melanda....
aku mulai hilang dalam
keasyikan sementara...
detikan rentak hujan seakan memahami kebisuan ini....
aku melangkah diam...
mengharungi perjalanan berliku tanpa sokongan....
terdetik saat suka dalam berteman....
memori indah sepanjang perjalanan....
akan ku bawa cebisan tinta ini
dalam menemani saat sepi...
ku tinggalkan sejarah semalam
sejarah bersama dalam berteman...
aku pasti ini penghujungnya...
penghujung yang x penah aku pinta...
x juga aku rela...
namun aku sentiasa mendoakan kejayaan kalian....
semoga Allah merestui pertemuan dan perpisahan..
setangkai kemaafan ku pinta sepanjang perkenalan.....
bangunlah teman...aku percaya ada Allah sbg sokongan...
penggnti diriku yg daif lg dalam kehinaan....



0 comments:

Post a Comment